Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan denen varlık gerçekten de aynı zamanda hem böyle kudretli,Erdemli ve olağanüstü,hem de fesat ve aşağılık mıydı? Kimi zaman tüm kötülüklerin tohumu gibi görünürken kimi zaman da asalet ve yüceliğin timsali olabiliyordu. Görünüşe bakılırsa yüce gönüllülük ve Erdem,duyarlılık sahibi her varlığın başına gelebilecek en onurlu şeydi.Tarihe geçmiş çoğu kişi gibi aşağılık ve fesat olmaksa onursuzlukların en büyüğüydü.Bir sıçanın ya da solucanınkinden de rezil bir durumdu bu.
Dürtülerimiz yalnızca açlık,susuzluk ve şehvetten ibaret olsaydı,neredeyse özgür olacaktık.Oysa şimdi esen her rüzgardan,tesadüf eseri edilmiş bir sözden ya da o sözün zihnimizde uyandırdığı manzaradan etkilenir durumdayız.