Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Halbuki ne şeytanı azizim,ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun,salaklığımızın uydurması...İçimizdeki şeytan pekte kurnazca olmayan bir kaçamak yolu...İçimizde şeytan yok...İçimizde aciz var...Tembellik var...İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey:Hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...
İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil,kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir.Bende bu fena cevher fazla miktarda mevcutmuş.Belki herkeste var...Fakat insan olan onu söküp atmasını yahut boğmasını biliyor...Dokunmadan bırakmak,bir gün başını kaldırmasına meydan vermek olur...
Bugün şurada burada teker teker yaşayan ve çalışanlar yarın birleşince bir kuvvet olacaklar ve en kuvvetli silahı;haklı olmak silahını ellerinde tutacaklardır.