Sevda kıcıman

... en çok susan en yaralı olandır.
Sayfa 339·Kitabı okudu
Reklam
Oblomovculuk
-Ah! bu hayat,dedi. -Nesi varmış bu hayatın? -İnsana rahat vermiyor.Başını derde sokuyor.Ne olur,şöyle bir yatıp uyuyabilsem..Hiç kalkmadan...
Sayfa 493 - iş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
“Evrene baktığımız zaman Tanrı’nın yarattıklarına mı, yoksa Tanrı'nın bir parçasına mı bakıyoruz?”
1000Kitap
...her şeyin bir nedeni varsa Tanrı’nın da bir nedeni olmalı.
1000Kitap
Hep dış mihraklar...
Eğer insanların özgür iradesi varsa dünyada olan kötülüklerden artık Tanrı mesul tutulamazdı.
Sayfa 260·Kitabı okudu