Sevda Tartik

Sevda Tartik
@Sevdaa_t
"Çünkü insan, bastırdığı duygunun esiri olur."
1000Kitap
Reklam
"Ve gönül sabır ile harman olmadan Nasip ile buluşmazmış..."
1000Kitap
"Bugünkü aldığımız her tavır, aldığımız yaraların eseridir. "
1000Kitap
Velhasıl kelam; Kalp herkeste var, Yürek denen başka bir şey..°°
1000Kitap
"Kızgınlık çok gürültülü.Oysa kırgınlık ne kadar sessiz..."
1000Kitap
Reklam