Sevda Zorlu

Sevda Zorlu
@Sevdaaaaaaaaaa
Beni bende demen, bende değilem Bir ben var bende, benden içeri
Fikirler ne kadar zıt olursa olsun, karşımızdakini yargılarken vicdanımızdaki adalet değil miydi insanlığımızın rahmi?
Sayfa 139 - Everest·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ve ilk defa trenin geç gelmesini temenni etti..Önce çiçeğe baktı sonra kadına..Aralarında bi fark göremedi..." U.Y
Etkisi gerçek olan biri hayatımıza girdiğinde tüm duygularda bir devrim gerçekleşirdi. Aşk en büyük duygu devrimi değil miydi?
Sayfa 135 - Everest·Kitabı okudu
"Üzgünlük, seni severim bilirsin Bizim evin balkonunda çay içmişliğin bile var senin Şimdi de bana, yalnız tavşanlar mı küser dağına Bana ömrün gönlünü alacak sözü getir" E.Özmen