Sevda Zorlu

Sevda Zorlu
@Sevdaaaaaaaaaa
Beni bende demen, bende değilem Bir ben var bende, benden içeri
"Zenginlik dediğin ne ki? Kokunu satın alamayacak kadar fakirim" Yılmaz Güney
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Pazar akşamınız şarkı kadar keyifli geçsin...(Dans da bir nevi terapidir, kanımca😊) youtu.be/J0ogqBcK9ow
Çok yoruldum... Evlensem iyi olacak.
Sayfa 92 - İletişim·Kitabı okudu
Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.
Sayfa 63 - İletişim·Kitabı okudu
Ülkeme ve insanlarına kızmaya başladım: Kimsenin doğru dürüst okuduğu yoktu.Doğru dürüst hissetmeyi bile beceremiyorlardı....
Sayfa 62 - İletişim·Kitabı okudu