Onsuzluk mu daha ağır, yoksa bu aşkı başlamadan bitirmek mi bilmiyorum. Yaşasaydık belki de ayrılırdık, onsuz yaşayamam desem bile her aşk bitebilir, kimlerin aşkı bitmedi ki . Ama yaşayıp ayrılmak hiç yaşayamamaktan çok daha iyi.
Bu toprakların bitmek tükenmek bilmeyen kadın meselesi. Kadını sindirmek, her durumda kadını suçlu çıkarmak milli sporumuz bizim. Her ne olursa olsun kadın sebep olmuştur anlayışı… İşin en acıklı tarafı da bu iddia bir kısım kadınlar tarafından da desteklenir.
Ya nasıl anlatayım… bezginlik işte. Bazen ben de diyorum… n’oluyor yani yaşıyoruz da… öyle değil mi? N’oluyor yani… niye? Bazen öyle boş geliyor her şey. Dert meselesi değil yani.