Sevdalizm

Sevdalizm
@Sevdalizm
Dünya boş bir yer; Çay içmek, kitap okumak, Dua etmek lazım..
Beykent Üni.
İstanbul
MARDİN
132 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
İnsan, yeri geliyor kendisine rastlamamak için yolu uzatıyor.🍁 Selo
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O da bana yanık tabii, ama o da çaktırmıyor. Çünkü işin raconu bu: çaktıran yanar. Çaktırdın mı platonik aşk biter, ya ayrılık olur ya da sıradan aşk.
“…ve boşunadır tüm mezarlıklar, insan hep kendine gömülür.”
Bir gece başımızı alıp gitsek diyorum. MARDİN'e mesela, kaçsak bu kalabalıktan. O tarihî evler üzerinden gün batımını, Mezopotamya ovasını seyretsek. Bir gece başımızı alıp gitsek diyorum. Cennetten bir parça olan MARDİN'de ki xurs vadisine. Akan nehrin yanında ağaçlara yaslanıp Kuşların sesiyle beraber Mem Ararat dinlesek Selo

Sevdalizm

, bir kitap okudu
10/10
·358 syf.·
2020 9. kitabı
Mehmed Uzun
9.2/10 · 10,9bin okunma