Sevda Çetin

Sevda Çetin
@Sevdasunagi
Mesaj atanları engelliyorum.kendine saygısı olan karakterli insan atmaz zaten.bende sizin gibi okuyucuyum.incelemelerim kendi şahsi fikrimdir.okuyun ona buna saçma mesajlar atmayın.
Senden nefret eden bir çocuktan daha kötü tek şey; sana aşık bir çocuk.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aslında kitabın neyle ilgili olduğu önemsizdi. Asıl önemli olan, taşıdığı anlamdı

Sevda Çetin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·574 syf.·
2021 11. kitabı
Markus Zusak
8.5/10 · 14,5bin okunma
Tabii bizim gibi insanların asıl sorunu, ... hepimizin kaybedecek bir şeyleri olduğunu sanmamız.