Sevde Demir

Sevde Demir
@Sevdeeniz
Öğrenci
Ankara
11 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Yoruldum. Çok yoruldum. Ne olacaksa olsun artık deyip hiçbir şeye aldırmamak, her şeye boş vermek istiyorum.”
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beklemek, beklemek, beklemek ve sonra hiçbir şey olmamış gibi kaldığın yerden devam etmek zorunda kalmak; umut etmek ve her seferinde incinmek, yaralanmak, yaramı sarmak, sarıp sarmalamak, saklamak, saklanmak, sarsılmak, ölesiye sarsılmak kalbimi yoruyor.
Edebiyat
Bir insana ve kelimelere inanmak, aklımın ucundan bile geçmiyor artık.
Edebiyat
İnsanın nereye gitmek istediğinin bir önemi yok,esas olan, hayatın seni nereye çağırdığı.
Edebiyat
İnsan acı çekerken birilerini suçlamayı istiyor. Birilerini suçlamak içindeki yaraya iyi gelir zannediyor.
Edebiyat