Herşey için yine de teşekür ediyorum sana
Ömrümde bana yaşattığın bir kaç günlük
Mutluluk için, yeniden teşekkür ederim
Belki de hayatımda en mutlu olduğum günler
Seninle olan bir kaç günümdü
Bir gün olurda sorarsan beni
Zahmet etme sevgili
Ben çoktan öldüm inan bana
Yoksun içimde
Öldürüyorum seni
Senin istediğin gib herşey
İçimde sen ölüyorsun
Dışımda ben ölüyorum
Mutlulukkar diliyorum sana
Varsa hakkım üzerinde
Yok biliyorum
Helal ediyorum sana
Olmayan hakkımı
Ve yeniden kalemimi elime alıp
Sensiz şiirlerimi yazmaya başlıyorum
@mehmetbk17
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖