Başkalarının düşüncelerini alıp yorumlamış. Bana göre çok da güçlü bir kalemi bulunmuyor ve karşıdakine çok fazla bir şey katmiyor. Yazarı tanımak adına okudum
Entrika dolu bir kitap. İki kız kardeş arasındaki çekişme pinpon topu misali Anne ile Mary arasındaki rekabet hiç bitmeyecek gibi.. çoğu kez sıkılacak türden ama aynı zamanda akıcı. kısaca iyinin ve kötünün savaşı..