Sevdet BakiM

Sevdet BakiM
@Sevdet_baki
Teşekkür ederim
Her şey göründüğünün tersidir, Hiçbir şey göründüğünün tersi değildir..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ağlamak hayat sonucunda içimizde oluşan basıncın bir nevi dışa aktarımıdır. O basınç dışarı çıkmak istiyorsa izin verilmelidir.
Hepimizin bildiği gibi bilgi güçtür ve dolayısıyla insanın kendini bilmesi onu güçlü kılar.
Hiçlik aynada kendini gördüğü zaman kainat başladı.
Her şey ama her şey geçiyor.Hayat dediğimiz şey kısacık ve değerli fırsattan ibaret…