Neden terk edelim coğrafyamızı?
Munzur’u ve Fırat’ın seyrini izlemek varken, neden anayurdumuzu bırakıp gidelim?
Murat Nehri’nin kıskançlığına gülüşmek, Amed’in tarihine dalmak varken neden gidelim?
Süphan’ı, Oremar’ı, Gabar ile Cudi’yi neden zulme terk edelim?
Biz neden topraklarımızı terk ediyoruz?
İnsan annesini terk eder mi?
Rosti.Agiri
✨Kişiliğimi az da olsa açıklayan ve beni mutlu eden şeyler. ☀️
• Mezopotamya ve ırkıma olan aşkım.
• Gazeteci olup halkıma hizmet etmek.📷 🫠🫠
•Yazar olmak (En büyük hayalim) 🖋️🥰🥰
•Şiir yazmak (Dergide yayınlamış şiirlerim var.) 😃🖋️
•Weje Kurdi çalışmalarına katılmak. ☀️
•Edebiyat ve Şiir ❤️
•Müze gezileri 💫
• Çalıştığım dergi ve dergi yazılarım. 🥰
•Kitap yazmak (Yazdığım ve bayağı okunan kitabım var.)😀
•Kitap okurken mocha içmek
• Dewrim yeşiline olan sevdam ⛰️
• Kesk sor Zerrli yöresel kıyafetim🥰😘
• Uzun örgülü saçlarını (Saçım kıvırcık ve kısa ama hayali bile güzel sfsfsfsfs) 😃
• Manolya çiçeği ve onun kokusu🤤