Birisini kaybettikten sonra , ona sarılma ihtiyacı hissettigin bir an olur bilirsin.Bu an , belki ertesi sabah belki üç sene sonra gelir ama muhakkak gelir. İşte ben öyle bir anda , sırtımı döndüm dünyaya.Herkes ordaydi sen yoktun. Herkesin çokluğu, senin yokluğun kadar etmiyordu.