Raşit Ersoy

Raşit Ersoy
@Seven618
Ben tarafsız değilim. Açık seçik taraf tutuyorum; Yobazlığa, ırkçılığa, gericiliğe karşıyım. İnsanların sömürülmesine ve savaşa karşıyım. Eşitlikten, sevgiden ve kardeşlik ten ve aydınlıktan yanayım .
"Düşmek istemiyorsan hiçbir "şeye" tutunma!" İnsan kendi kanatları olduğunu uzun zaman sonra, meşakkatli yollardan, muhtelif imtihanlardan ve çeşit çeşit insan hayatlarından geçtikten ve sürekli düştükten sonra farkına varıyor... Zaten önemli olan da farkına varması ve kanatlarını artık kendinin çırpıyor olmasıdır. Düşmeler ve kalkmalar yolun cilvesidir çile gibi gözükse bile... Önemli olan yolda olmaktır, yolda ölmektir...
Felsefe-Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mânâya bakmayı bilmemişse Göz ; Güzel de bir , çirkin de bir . . . Vermeye kudretsiz kalmışsa El ; Zengin de bir , fakir de bir . . . Ezandan huzursuz olmuşsa Kulak ; Duyan da bir , sağır da bir . . . Âllah Aşkını tatmamışsa Gönül ; Sevgi de bir , nefret de bir . . . Kul'luğun önüne geçmişse Kibir ; Şeytan da biir , Melek de bir . . . Ve ; Gaflet uykusuna dalmışsa Ruh . . . ! Yaşam da bir , ölüm de bir ! . . . Mevlâna
Felsefe-Düşünce
Çirkin hayat yoktur, o hayatı çirkinleştiren insanlar vardır. Kimi hırsından, kimi kompleksinden, kimi cahilliğinden yapar bunu. Ve kendilerine sorsanız hep haklıdırlar. Bu hiç değişmeyecek. Charles Bukowski
Edebiyat & Roman
İçimde çok büyük bir ağlamak var. Bir ağacın altında oturarak hem kendime, hem bütün insanlara, hem börtü böceğe, kurda kuşa. Bin yıllık gözyaşıyla ağlamak istiyorum. Nazan Bekiroğlu
Edebiyat & Roman
Gerektiği zaman ağlamakdan çekinme,gözyaşların söyleyemediklerini söylemek içindir Dostoyevski..
Edebiyat & Roman