Şeyma

Şeyma
@Sevginindili
Bunca zaman uğraştım iyi bi insan iyi bi evlat iyi bi arkadaş, iyi olmak iyi kalmak için çabaladım durdum ben iyi olmaya çalışırken onlar daha da kötü oldu sevdiğim kadar sevildiğimi hissedemedim demekki olmayınca olmuyormuş
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Şeyma

, bir kitap okudu
4/10
·392 syf.··
2025 3. kitabı
K. Kübra Berk
8/10 · 571 okunma
4/10
·392 syf.··
2025 3. kitabı
1 ve 2 kitabı çok ama çok beğenmiştim O yüzden de 3 kitap çıktığında hemen aldım ve başladım ama maalesef beklentimi hiç ama hiç karşılamadı Evet ilk başlarda biraz güzeldi ama sonlarına ve ortalarına geldiğimizde artık akmadı yani o yüzden açıkçası beğenemedim ve İşin garip tarafı bir Wattpad kitabında böyle garip kelimelerin olması gayriihtiyari hezeyan esefle galiba birkaç tane daha vardı Ama onların not etmemişim daha önce çok görmediğim rastlamadığım kelimelerdi açıkçası O yüzden çok şaşırdım
Operatöre Bağlanıyorsunuz - 3K. Kübra Berk · Artemis Yayınları · 0571 okunma
Ben böyleyim diyip aradan Sıyrılmak insanın yapabileceği en Kolay şey galiba. İnsan değişmek istemesse kimse onu değiştiremez. İnsan sevdiği için herseyi yapababilir. Ben böyleyim diye bir şey yok, Ben seni sevmiyorum Kötü özelliklerimin farkındayım ama değişmek düzelmek istemiyorum diye bir şey var. Başkaları dediği için veya istediği için değil kendi istediği için değişebilir insan...

Şeyma

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.·
2025 2. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,3bin okunma