Hayata bakışımı değiştiren bi kaç kitaptan birisi oldu. Gerçekten bir insan olarak olaylara bakış açımız nasıl olmalı, neleri yanlış yapıyoruz hepsini kısacık kitapta anlatmış. İnsanlığın iç dünyasının aslında bir çöplüğe döndüğünü fark ettiriyor kitap. Ve hayatın nasıl daha yaşanılır hale gelebileceğini gösteriyor. Çöplüğe dönmüş şu hayatımızı çiçek bahçelerine dönüştürelim.
Her zaman okuyacağım bir kitap olarak kalacaksın.
Kesinlikle okuyun.