Ben kişisel olarak, Türk ahlak yapısına ters olan kitaplardan çok haz etmem. Ancak bu eserin kurgusu aldatmak üzerine kurulmamış. Gerçekten de "Korku" üzerine kurulmuş. Okurken her sayfada gerilimi hissettim. Herkesin hayatında diğer insanlardan gizlediği ve bunlar anılınca korktuğu hikayeleri vardır. Bu kitap size bu hissi tekrar tekrar yaşatıyor. Ve sonunda ise, büyük bi rahatlamaya kavuşturuyor. Başlarken önyargılıydım ama hoşuma gittiğini söyleyebilirim. Bana yaşattı.
Kitap zaten çok ince ve inanılmaz akıcı, bir saatte oturup okuyabilirsiniz. Öneririm