Gözlerini açtığında Veronika, “ burası cennet olmalı” diye düşünmedi. Cennette odaları floresan ışıkla aydınlatmazlardı ve de anında başlayan sancı tipik dünya sancısıydı. Ah bu dünyanın acıları hiçbir şeye benzemez, hemen anlaşılır.
Şimdi anlıyorum ki insanlara her ne kadar hayatta kalmalarının sebebi kendi çabalarıymış gibi gözüksede hakikatte onları yaşatan sadece sevgidir. Kim yüreğinde sevgi taşırsa o sevgi yaratandandır. Ve yaratan o kişinin yüreğindedir.