Sevinc Quliyeva

Sevinc Quliyeva
@Sevi1
“Bu hep böyledir, sevgi kendi derinliğini bilmez ayrılık vakti gelip çatana kadar.”
Reklam
“kim çile ve yalnızlığını geride bırakabilir ki içi sızlamadan?”

Sevinc Quliyeva

, bir kitap okudu
8/10
·70 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Ocak 2021 03:27
·
2021 4. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
“İçinde hala acıyan bir yer vardı, ama iyi şeyler vaat eden bir acıydı bu, tamamen kapanmadan önce kabuk tutarken yanan yaralar gibi sıcak, ama yumuşak bir acı.”
“İnsanın vedalaşmak için ne kadar az zamana ihtiyacı olduğunu ve yanında götüremeyeceğini bilince her şeyin ne kadar değersiz göründüğünü fark edip korktu.”
Reklam