Farkında mısınız?Tüm evren bireysele dönüyor,hatta çok küçük yaşta masal okur gibi hergün evlatlarımıza sen artık bir bireysin,yaparsın ninnilerini öğretip bireysel hesap açar gibi bireysel kişilik aktif etmeye çalışıyoruz. Kahveler yalnız içiliyor,yürüyüşler yalnız yapılıyor,parkta çocuklar yalnız oynuyor,işyerlerinde herkes bir kuytu bulup köşesine çekilmenin derdinde. Kadraja gülümseyen o çok sosyal insanlar var ya emin olun onlar bile kalabalıklar içinde yalnız ve bu yalnızlık beni çok ama çok ürkütüyor.Yalnızlık güçlülerin işi öyle herkes beceremez yalnız olmayı,güçlü insan yalnızdır safsatasını bırakın bence... Yalnızlık sadece ama sadece bencillerin uydurduğu bir manifestodur...Sevim Tren
[Derler ki insanlar üçe ayrılır.
Kimi ekmek gibidir her daim ararsın.
Kimi ilaç gibidir lazım olduğunda ararsın.
Kimi virüs gibidir aramasan da o gelir seni bulur.
Sen ilaç gibi olmaya dikkat et…]