Sevim Kum

Sevim Kum
@Sevim4717
ALLAH vermek istemeseydi İstemeyi nasip etmezdi.
....geceleri gözünü dahi kırpmadan sabah oluyordu.Smita insanların uykuda da eşit olmadıklarını düşündü. İnsanlar hiçbir konuda eşit değillerdir...
Sayfa 78·Kitabı okudu
Reklam
Bazı şeyler tercih olmayınca çok zor....
Karanlık, endişelerini yatıştırmıyor; aksine, sokak lambalarının ışığı daha da korkunç görünüyordu.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Her yaşın ayrı güzelliği varr...
Bir zamanlar bir dergide okuduğu, Coco Chanel'in, "Kırk yaşından sonra kimse genç değildir..." cümlesini hiç unutmuyordu. Ne var ki dergiyi hemen kapattığından devamındaki, "Ama her yaşta cazibeli olmak mümkündür," cümlesini okumaya zamanı olmamıştı.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Reklam