Sevim Kum

Sevim Kum
@Sevim4717
ALLAH vermek istemeseydi İstemeyi nasip etmezdi.
Çok acı...
Akaki'yi kefenleyip kilise bahçesinde gömdüler. Büyük Petersburg şehrinde de hayat devam etti. Sanki Akaki Akakiyeviç hiç var olmamışti. Böylece, kimsenin korumadığı, bir arkadaşı olmayan, ömrünce kimseden yakınlık görmeyen, nadir bir böceği mikroskopta inceleyen bilim adamlarının bile ilgisini çekmeyen bir insan, dünyadan göçüp gitmişti.
Sayfa 33·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...insanların kalbinde insanî duyguların ne kadar az olduğunu ve her yerde iyi, saygin ve aydin olarak bilinen nice insanin kalbinde ne derece kabalığın, acımasızlığın yer aldığını düşünürdü."
Sayfa 10·Kitabı okudu
Kendi seviyesindeki kisilerle bir arada olduğunda dengesini bulabiliyor gerçek kişiliğini birden fazla açıdan gösteriyor fakat seviyesi altında olan kişiler arasında olduğunda derin bir suskunluğa bürünüyordu.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Bugün artık herkes kendisine yönelik en küçük bir iddiayı, topluma yönelik ağır bir aşağılama olarak alıyor.
Sayfa 7·Kitabı okudu
Bu dünyada anası babası hayatta olmayanlar var, bir de hayatta olup da yanında olmayanlar , yanında olup da umrunda olmayanlar var. Hepsi ayrı yara. Ama o son yokluk, çok büyük bir yokluktur insan hayatında ,doldurulması kabil olmayan bir yokluk ...
Sayfa 170·Kitabı okudu