SAPERE AUDE..
Hayatta olduğunu bilmek bile yeter bazen..
Bütün duyguları anlatmaya yetecek kadar kelime yoktur. Gerek de yoktur..
Okumanın hayata bağlayan tek şey olduğunu unutma!.
* EVLİ
Hayattan ayrılmak(ölüm) bir çıkış yolu muydu yoksa daha da zorlanacağımız yeni bir hayatın başlangıcı mı?
Zor olan yaşamak mı yaşama dahi sığamamak mı?
" Sevgi eğitici bir güçtür,ancak elde edilmesi zor, aşırı çaba isteyen bir iştir.
Çünkü belirli bir an için değil, sonuna kadar sevebilmek gerekir.
Gelgeç sevgiyi kim olsa, adi bir cani bile duyabilir."
Kendi kendine uydurduğu başı sonu gelmez ihtiyaçları gidermeye alışmış, bu ihtiyaçların tutsağı olan adam artık çaresizdir. Yalnızlığı içinde bütün dünya vız gelir ona. Malı mülkü yerindedir, ama hayatta neşesi, sevinci kalmamıştır.