Sevim

Sevim
SAPERE AUDE.. Hayatta olduğunu bilmek bile yeter bazen.. Bütün duyguları anlatmaya yetecek kadar kelime yoktur. Gerek de yoktur.. Okumanın hayata bağlayan tek şey olduğunu unutma!. * EVLİ
"Eleştiri bölümü" olmayan dergi, dergi değil ki. Eleştiri olmadı mı, yalnız övgü olur. Fakat hayatta sadece övgü yetmez.
Sayfa 855·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Problemin ne olduğunu anlayıp idrak etmeden çözüm bulmaya çalışmak, ters yöne giden trene binmek gibidir..
Duygu ve Düşünce
Hayalsiz yaşanır mı ki?
"Gerçekle yaşamaktansa hayal kurmalı. Hayal içimizi açar. Gerçek hayat sıkıcıdır."
Sayfa 773·Kitabı okudu
Alıntı
"Kimse kendinde kusur görmek ihtiyacı duymuyor. Herkes gibi olmayın, tek başına kalmak pahasına olsa bile ayrılın."
Sayfa 742·Kitabı okudu
Alıntı
Ah şu cahiller..
"Bilgiden yana sıfır oldukları halde alabildiğine bir kendini beğenmişlik..."
Sayfa 739·Kitabı okudu
Alıntı