Sevim

Sevim
SAPERE AUDE.. Hayatta olduğunu bilmek bile yeter bazen.. Bütün duyguları anlatmaya yetecek kadar kelime yoktur. Gerek de yoktur.. Okumanın hayata bağlayan tek şey olduğunu unutma!. * EVLİ
Esriklik=sarhoşluk
Yaşamın zirvesini simgeleyen bir esriklik hali vardır; yaşam bunun ötesine geçemez. İşte yaşamak öyle bir çelişkidir ki, bu esriklik en canlı hissetiğiniz anda gelir ama hayatta olduğunuzu size tamamen unutturur.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İyi, doğru bir şey yaptığınız zaman hayat öyle güzel ki!"
Sayfa 1025·Kitabı okudu
Alıntı

Sevim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·1025 syf.·
53 günde okudu
·
Okunma: 19 Temmuz 2025 00:00
·
2025 13. kitabı
Fyodor Dostoyevski
9/10 · 45,4bin okunma
Baba layık olmadıysa eğer babaya sevgi duymak manasız, imkânsızdır. Hiçten sevgi yaratılmaz; hiçten yaratmak yalnız Tanrı işidir.
Sayfa 986·Kitabı okudu
Alıntı
" Merhamet, iyilik duygusu, ancak temiz bir vicdanın ürünleri olabilir."
Sayfa 967·Kitabı okudu
Alıntı