SAPERE AUDE..
Hayatta olduğunu bilmek bile yeter bazen..
Bütün duyguları anlatmaya yetecek kadar kelime yoktur. Gerek de yoktur..
Okumanın hayata bağlayan tek şey olduğunu unutma!.
* EVLİ
Yaşamın zirvesini simgeleyen bir esriklik hali vardır; yaşam bunun ötesine geçemez. İşte yaşamak öyle bir çelişkidir ki, bu esriklik en canlı hissetiğiniz anda gelir ama hayatta olduğunuzu size tamamen unutturur.