Sena

Sena
@Sevimlifil
Sorarlarsa Beni, Baharı ve Şiiri sever de
İnsan kendinden iyileşebilir miydi ?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hangi insan hayatın problemlerle bizi eğittiğini ve problemlerle yüzleşerek ancak gelişebildiğimizi anlamak yerine böylesine çaresizlikte mızıklanmayı seçerdi ki !
Kendi kendime dedim ki: ""Yaşamaya devam etmek zorundasın!"
Hayat tecrübeleri hakkında bu kadar net ve onları başkalarına aktarmada bu kadar yetenekli biriyle hiç tanışmadım.