Belki o sıradan bir kadındı ama yaşadıkları çok derindi. Kailey... Güçlü kadın. Sürekli en doğru olanı yapamaya çalışan bir kadının, kalbinin sesini susturamayan bir serüveni. İki adam var hayatında: biri onu her koşulda deli gibi seven, değer veren, biri ise Kailey'in kalbini tümüyle çalan ama elinde olmayan nedenlerden hayatından çıkmak zorunda kalan... Zaman çok şeyi değiştiriyor. Hayatına kaldığı yerden devam eden Kailey'in olanlardan haberi yoktu sadece hayatına devam ediyordu. Ama en umulmadık zamanda bir zamanlar koşulsuz güvenip, deliler gibi sevdiği adamı karşısında bulur. Kaybetmemek için elinden geleni yapar ama hayatında onu çok seven biri vardır. Her iki adamı kaybetmek istemez ama bunun mümkün olamayacağını kendisi de anladığı vakit kalbinin çarptığı yolu seçer ve hayatının anlamını da kaybeder. Sürükleyici, merak uyandırıcı, gizemli,sırların olduğu, kaybedenin olduğu, bazen mutluluğun bazen de acının ağır bastığı bir roman. Harika bir kitap. Okuyucuyu etkiyen bir yapıt. Çok beğendim...