Mecburiyet, esaret, aşk, özgürlük... 50 sayfada ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Makineleşmiş insan esaretinden, özgür yeni bir ruha yükselişi görüyoruz. Bu değişim o kadar güzel arı bir dille anlatılmış ki satırlar arasında akıp gitmemek elde değil🙂. Stefan Zweig severlere bu kitabı önerebilirim.📚ve kolay kolay kitap önermem ama bu kitabı gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!