Sevinç

Sevinç
@Sevincs
İstanbul
12 Aralık
169 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsan, üretmeden tüketen tek yaratıktır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatımız sefillikten, kölelikten başka nedir ki!
Özgürlüklerini savunmayanların ödedikleri bedel ağırdır. Özgürlük, değerli olduğu ölçüde kırılgandır da..
Bütün kitaplar eşittir; ama bazı kitaplar öbürlerinden daha eşittir.
İnsandı insana kötülüğü yapan ve birileri müsade edince, kötülük bir virüs gibi yayılıyordu. Kan yoluyla değilde kültür vasıtasıyla... Önce birine, sonra diğerine derken her yere. Belki de kandan bulaşandan bile daha kötüydü, kültürden, geleneklerden insana bulaşan kötülük!