Gerçeği söylüyorum ,şaka yapmıyorum:Yarım asır mutluluğu aradık , zenginken hiçbirşey bulamadık ; şimdi hiçbir şeyimiz yok, başkasının yanında yaşıyoruz ama öyle bir mutluluk bulduk ki daha iyisini istemiyoruz .
İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları,kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım,oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş.Seven insan Tanrı’nın , Tanrı da onun içindedir, çünkü Tanrı sevgidir.