Başımı hafifçe sallayıp gülümseyerek bakıyorum ona. Dediği doğru, adamı neredeyse kral yerine koyup başında tasımış ama hayat bunlarla yetinmiyor. Sadece iyi olmak, insanları memnun etmek hatta çok sevmek bile yetmiyor bazen. Öyle insanlar var ki ne kadar kötüyseniz, onu ne kadar çok yaralayabiliyorsanız size verdiği önem o kadar artıyor.
Başkalarıyla olan ilişkilerimizin kaçta kaçının duygularımızın-sevgi, antipati, iyilikseverlik ya da kötücülük- sonucu, kaçta kaçınınsa bireyler arasındaki sürekli güc oyunu tarafından belirlenmiş olduğunu hiçbir zaman kesinlikle saptayamayız.