Yazar cidden işini iyi yapanlardan.Kurgusu olsun hikayesi olsun çok ayrıntılı bir şekilde okuyoruz.Çok fazla karakterin bakış açışından okuduğumuz için kafamın karıştığı oldu ve takip edememeye başladım ama sonra toparladı.Trendeki Kız kadar sevemesem de çok güzel bir kitapdı hele konusu ve kurgusu o kadar değişik ki habire okuyup neler olduğunu bilmek istiyorsunuz.Ben sevdim.Tavsiyemdir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!