Kitap bana göre Auggie'nin hayatını anlatırken aslında biz insanların ne kadar ön yargılı olduğundan bahsetmiş. Okurken Auggie'yi üzen karakterler için sinirlensem de sonrasında maalesef aynı hataları istemeyerek yapabiliyor olduğum geldi. Ön yargılarımızı tabularımızı yıkmamız gerektiğini anlatan sıradışı bir eser.