Sevim güzel

Sevim güzel
@Sewem
Lise mezunu
Bingöl
4 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var.
Reklam
Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemez oldu.. Kim sorarsa saat kaç diye hep aynı ona dogru
Bizi yaratan biri varsa onun bize verdiği değerden başka değerimiz yoktur. Onu bilin onu konusun.. Onu bilmekle şereflenin...
Sana yalvarıyorum... Kendi ışığına güvenip güneşten vazgecme..
Reklam