Sevim güzel

Sevim güzel
@Sewem
Lise mezunu
Bingöl
4 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var.
Reklam

Sevim güzel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·368 syf.·
2020 25. kitabı
Mihri Mavi
7.4/10 · 891 okunma

Sevim güzel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
2020 20. kitabı
Hikmet Anıl Öztekin
7.7/10 · 7,8bin okunma
Reklam