Şeyda Yılmaz

Çok kitap okudum.... Yine de bütün alaylılar gibi ne anladığımdan asla emin olamıyorum.Bir gün oluyor tüm bilgiyi bir bakışta kavramışım gibi geliyor.Sanki aniden görünmez dağlar doğuyor ve kendi aralarında benim tüm dağınık okumalarını birbirine başlıyormuş gibi oluyor.Sonra anlam aniden gizleniyor, özü kaçırıyorum ve aynı satırları boşuna tekrar tekrar okuyorum.Her okuduğumda anlamı biraz daha kaçırirken,kendimi mönüyü dikkatli okuduğu icin karnının doyduguna inanan yaşlı bir deli sanıyorum.
Sayfa 46 - Kırmızı Kedi·Kitabı okudu