Seydanur Yılmaz

burayı twitter niyetine kullanan ne çok insan var ya ucuz aşk acısı edebiyatı görmekten sıkıldım
Eliade isimli okura yanıt verildi
Seydanur Yılmaz
galiba...biri anlamsız şarkı sözünü paylaşmış gözlerimi oyasım geldi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·520 syf.··
Beğendi
·
2021 37. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 11 Temmuz 2021 23:41
Filmini izlemediğim için saf bir merakla okudum Yüzük Kardeşliği'ni. Öncesinde kitaba olan ilginin abartı olduğunu düşünürdüm ancak kesinlikle abartı değilmiş. Gerçek bir başyapıt. Kitabı okurken Orta Dünya beni çepeçevre sardı resmen. Anlatımı tam olarak dostumun ağzından macerasını dinliyor ve aynı zamanda görüyormuşum gibiydi. Uzun betimlemeleri sıkıcı olmanın yanından bile geçmeyecek kadar harikaydı ve etrafta olan her şeyi anlamama yardımcı oluyordu. Beni bu kadar etkilemesini hiç beklemiyordum. En kısa zamanda arayı çok açmadan İki Kule'yi okuyacağım.
Yüzüklerin Efendisi - Yüzük KardeşliğiJ. R. R. Tolkien · Metis Yayıncılık · 202417,1bin okunma
Seydanur Yılmaz
Bitirdin mi cidden
10/10
·779 syf.··
Beğendi
·
2021 36. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 30 Haziran 2021 18:07
Prensin yaşadıklarını ve çevresindeki güvendiği insanların ikiyüzlü davranışları sinir bozucuydu. Prensi "budala" olarak görmeyen tek kişi bana göre Rogojin'di ve her şeye rağmen Rogojin onun dostuydu. Nastasya ve Aglaya'nın kitabın sonunda yaşadıkları masum bir insanın intikamının alınması gibiydi. Kolya'nın babası öldükten sonra diğer tanık olduğu şeylerle erkenden olgunlaşması gözümdeki çocuksu hâlinin gitmesi duygulandırıcıydı. Ama en sonunda prensin yine başladığı yere dönmesi ve Pavloviç ne kadar onu ziyaret etse de yalnız kalması korkunçtu. Açıkçası sonunda prensin ölmesini bekliyordum çünkü akıl sağlığını derinden sarsan o kadar kötü şeyler yaşadı ki intihar etmese bile Rogojin'in onu öldüreceğini ya da uykusunda ani bir şekilde öleceğini düşünmüştüm. Beni duygusal yönden sarsmış olsa da herkesin okumasını tavsiye edeceğim nefis bir kitaptı.
BudalaFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201231,6bin okunma
Seydanur Yılmaz
Bu kitabı bir ara tekrar okuyayım. Bu arada Dostoyevski Ezilenler'i de öneririm çok güzel kitap
Filby “Bu düşünceniz tamamıyla mantığa aykırı.” dedi. “Hangi mantığa?” diye sordu Zaman Yolcusu.
Şeyma isimli okura yanıt verildi
Seydanur Yılmaz
Cidden aşırı uyumlu