Seymaiysnyrk

Seymaiysnyrk
@Seymaorjane
Daha önce savaşın kişisizliğinin hiç farkına varmamıştım. Bu kocaman, renkli ölüm şemsiyesinin altında insana ya da insan düşüncesine yer yoktu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen insan kendini Tanrılık taslamaya kaptırıyor ve bundan da çok acı bir ders alıyor
Gözleri güzeldi — ancak aşırı derecede namusluluğun yaşamdan aldığı ağır yaraların izi olan küçük ürkekliklerle mi doluydu ?
İnsan eski saflığına yeniden kavuşmak için yazar …
İnsanoğlunun belleği, mutsuzlukla aynı yaştadır …