- Hala isyanın eşiğinde mi debeleniyorsun oğlum? Güçlü insanlar inkarla başlar kendi yolculuklarına.
...
İnsan kendi yerine yaşar, kendi yerine ölür oğlum. Yüzünü kalbine dön. Yalancı bir peygambere inanmaktan daha kötüsü, bir peygambere yalandan inanmaktır.. -
Çocukken sevdiği ya da onu seven kimse yoksa sevgiyi nasıl öğrenir ki insan?
Öte yandan sevmek, nefes almak gibi değil mi? İçgüdüsel? Doğuştan bildiğimiz bir şey değil mi? Yoksa sevmek, Fransızca konuşmak gibi mi? Kimse size öğretmezse asla akıcı olamazsınız, pratik yapmazsanız unutursunuz.
Hayat, piyonların vezir olabildiği bir oyundu ama herkes bu oyunu oynamayı bilmezdi. Doğru hamileleri yapmayı öğrenemeyen insanlar hayatları boyunca piyon olarak kalırlardı.