Haklı olarak topta bende patladı tabii. Desenize istemeden başta siz ve sizin gibi iyi niyetli insanların kul ve zaman hakkına girdim sanırım. Özür dilerim. Çok çok haklısınız. Lakin duanın sadece sözden ibaret olmadığını, asıl duanın fiili dua olduğunu ve sözlü duanın psikolojisi, şuuru ve vesilesiyle fiili duaya enerji ve zemin hazırladığını da çok iyi idrak ediyorum. Nitekim sizinde bizimde niyetimiz ve çabamız fiili duanın tecellisidir. Tabii buna inananı inanmayanı da var orası ayrı bir husus. Birde bu sanal platformda yeniyim usulen eksiğim olmuş, ince düşünememişim. Uyarınız için de çok çok teşekkür ederim. Daha fazla dikkat etmeye gayret edeceğim. Ayrıca yapmış olduğunuz iyi niyetli ve samimi; azim, çaba ve fedakarlığınızı gıpta ve takdir ediyorum. Allah yardımcımız olsun.