Seyyah yolcu

Seyyah yolcu
@Seyyahylc
Mutlu ol deriz ama mutlu ol istemeyiz Osman :)
Merhaba Osman, nasılsın? Geçenlerde bir arkadaşım görmüş seni, bakkaldan sigara alıyormuşsun. Söylediğine göre sefil bir haldeymişsin. O kadarcık sürede sefaletini nasıl çözdü bilemiyorum tabii de doğrusunu istersen hoşuma gitti. Yani elbette iyi ve mutlu olmanı istiyorum ama aynı zamanda sürünmeni ve bensiz perişan olmanı da istiyorum.
Seyyah yolcu isimli okura yanıt verildi
Seyyah yolcu
Müteferriç :))
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutlu ol deriz ama mutlu ol istemeyiz Osman :)
Merhaba Osman, nasılsın? Geçenlerde bir arkadaşım görmüş seni, bakkaldan sigara alıyormuşsun. Söylediğine göre sefil bir haldeymişsin. O kadarcık sürede sefaletini nasıl çözdü bilemiyorum tabii de doğrusunu istersen hoşuma gitti. Yani elbette iyi ve mutlu olmanı istiyorum ama aynı zamanda sürünmeni ve bensiz perişan olmanı da istiyorum.
Seyyah yolcu
Biz nezaketen kırılmasın diye ya 😁
Mutlu ol deriz ama mutlu ol istemeyiz Osman :)
Merhaba Osman, nasılsın? Geçenlerde bir arkadaşım görmüş seni, bakkaldan sigara alıyormuşsun. Söylediğine göre sefil bir haldeymişsin. O kadarcık sürede sefaletini nasıl çözdü bilemiyorum tabii de doğrusunu istersen hoşuma gitti. Yani elbette iyi ve mutlu olmanı istiyorum ama aynı zamanda sürünmeni ve bensiz perişan olmanı da istiyorum.
Seyyah yolcu
Bunu yapan birisini gördüm 😄Selam verip kötüyse iyi olduğunu dileyip sonra sinsi sinsi gülerek sevinmek bunuda hiç sevmezdim demek :))
Anayasada yeri yok mu bunun?)
Babana bile güvenmeyeceksin dedikleri bu devirde ben tuttum başkasının babasına güvendim. Zaten insan dediğin yediği her kazıktan sonra "Yok abi bundan sonra kimseye güvenmem ben," deyip de her seferinde kazık yemeye devam eden bir canlı türüdür.
Sayfa 125·Kitabı okudu
Seyyah yolcu
Çiğneniyor evet :) hayatta en çok çiğnenen insan olmuştur. Ve en önemlisi en hassas yeri kalbinin parçalanmasıdır hayat bu işte…