Kitabın anlatımı o kadar güzel ve o kadar akıcı ki, iş yerinde öğle aralarında okuduğum kitabı, hafta sonu özledim. Kitap severlerin mutlaka okuması gereken muazzam bir eser, eşsiz bir tecrübe.
Bulunması zor bir kitap, bir kaç kitapçı gezdikten sonra girdiğim kitapçı da kalan son bir taneyi aldım. Kısa, çabucak okunabilen sürekleyici bir anlatımı var. Beklemediğiniz bir şekilde sürpriz sonlu olabilir.