Şifa

Şifa
@Sfcetin01
Ne bileyim, insan kalbi, öyle anlaşılmaz bir şey ki...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne arsız gönlüm var benim? Etrafımdaki insanları ne kadar çabuk seviyorum.
- Yere düşen şey misafirin yanında yenmez değil mi anne, misafir gittikten sonra yerim... diyerek muzu masanın üstüne koydu.
Camiden çıkıp eve giderken, - Arapça biliyor musun da, imamın dediklerine ağladın, dede? diye sormuştum. - Ne imam Arapça biliyor, ne de ben... demişti. - Öyleyse neye ağladın? - Hiç ağlanmaz olur mu? İmam nasıl okuyordu, duymadın mı? Kimbilir, ne acıklı, ne güzel şeyler söylüyordur!