Şifa

Şifa
@Sfcetin01
Ne kadar unutmaya çalışsam, bitürlü unutamıyorum, hep aklıma takılıyor. Unutmak elimde değil.
Reklam
Niçin bütün insanların benzi soluk, yüreği kederli ?
Menfaatini düşünmeyen insan olur mu?Eline fırsat geçirip de çalmayan bir kişi göstersene bana! Ha? Bir kişi!
Bekleyen her şey bir gün solar ve ölür. Bu bir papatya da olabilir veyahut umut da.
" Ama ruhumuz böyle gökyüzünde uçup dururken birdenbire yere inip insan küçüklüğü ile karşılaşmak ne tuhaf oluyor. "
Reklam