Ablam kendine platon'u öğretmen olarak aldığı için öğretisi de günümüz için basit kalmış. Ama o tarihlerde ve bir kadının böyle fikirlerle topluma yön vermesi müthiş bir şey tabii. İnsanlıktan nefret ediyorum Hypatia'nın sonunu böyle getirdikleri için. Oevladı kadın düşmanları.
Ölüm dediğin 'şimdi' var olandan 'şimdi' var olmayana değişimdir, var olmaktan var olmamaya değil. Var olmaya devam edeceksin ama başka bir halde. Dünyanın sana nasıl ihtiyacı varsa öyle. Zira sen seçtiğin bir zamanda da doğmadın zaten, dünyanın sana ihtiyacı olduğu bir zamanda doğdun.