Kitabın, konusunda yazan gibi iki kardeşin aynı kıza aşık olmasını anlattığını sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Hiçbir şey anlatmıyor maalesef. 68'deki Nobel jurisinin boşluğuna mı gelmiş ne olmuş, nasıl Nobel vermişler anlamadım. Ortaokul düzeyinde bir roman maalesef.