İlk kitabı büyük bir heyecanla okumuştum ve 2. Kitap için senelerdir bekliyordum gerçekten. Ancak kurgu ne kadar güzel olursa olsun 2. Kitap içime sinmedi. Okurken bir yerden sonra artık sırf bitsin diye okumaya başladım. Kitap sürekli Ana karakterin ağlamasıyla ilerliyor. Bence bu tarz bir kurguda kız karakter biraz daha güçlü olmalıydı... Kıza sürekli bir şey oluyor erkek karakter habire onu kurtarıyor. Çok spoiler vermek istemediğim için detaylı yorumlayamıyorum ancak şöyle diyeyim bence daha kısa tutulması gereken sahneler uzatılmış daha uzatılması gereken sahneler ise kısaltılmış. Kurgu güzel ancak bence daha iyi olabilirdi. Finalininde böyle bitmemesi gerektiğini düşünüyorum yani üstüne en az 3 4 bölüm daha yazılabilirdi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!