Umut Ertemur

Umut Ertemur
@Shellby_
Eksikliğe mi alışmışız mutsuzluğa mı yoksa...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Aşk mıydı o, aşkımsı gibi bir şeydi? Neydi çekip kendine, beni bağlayan? Kanatan dudaklarımı, tenimi dağlayan." "Nasılda yakardı öptüğü zaman? Bir su gibi akıp gitti avuçlarımdan Yorgunum şimdi bin yıl sevmişcesine."
Edebiyat
Ne zaman şiir yazmak istediysem, Seni yazdım, senden öteye gidemedim.
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var.
Alıntı